• وبلاگ : دو ركعت عاشقي
  • يادداشت : کارت سوخت بهتر است يا علم ؟
  • نظرات : 3 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام خدمت مديريت وبلاگ اميدوارم موفق باشين مطالب خوندني گذاشتين هر چند نتونستم کامل بخونم اما همونقدر که خوندم جالب بود . تا ديدار بعدي خدا نگهدار........

    سلام

    همانطور که اطلاع داريد براي افزايش بيننده سايت يا وبلاگمان،موتورهاي جستجو خيلي مهم هستند. و يکي از روشهاي فوق العاده مهم و از همه جالبتر رايگان افزايش امتياز در موتورهاي جستجو ، تبادل لينک بين سايتها و وبلاگهاست.

    سايت محور مشتاق تبادل لينک با شماست.

    به همين منظور شما مي توانيد با ثبت لينکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رايگان از اين مزيت استفاده کنيد. همچنين خواهشمنديم متقابلا لينک http://www.mehvar.com

    را درسايت يا وبلاگ خود با يکي از عنوانهاي :

    سايت نيازمنديها

    نيازمنديها

    آگهي رايگان

    فروشگاه اينترنتي

    حراجي اينترنتي

    لينکستان

    قرار دهيد. بدون اينکه اجباري در ثبت لينک ما داشته باشيد در اولين فرصت و در سريعترن زمان لينکهاي ثبت شده را تاييد وارادتمان را کامل مي کنيم.

    نکته ضروري

    با توجه به اينکه بعضي از دوستان هنگام تکميل فرم ثبت لينک به قسمت کلمات کليدي توجه خاصي ندارند و يا نام خود و يا کلماتي غير مرتبط با سايتشان را قرار مي دهند، حال آنکه اين قسمت، چون توسط موتورهاي جستجو ايندکس مي شود از اهميت فوق العاده بالايي برخوردار هست. خواهشمنديم براي دريافت نتيجه مطلوبتر از ثبت لينکتان در سايت محور کلمات کليدي سايتتان را که مي خواهيد افراد با جستجوي انها به سايت شما هدايت شوند حتما در اين قسمت درج نماييد.

    درخواست از نمايندگان مجلس براي کاهش مدت خدمت سربازي به يک سال
    سلام

    حتما اطلاع داريد که يک فوريت طرح اصلاح قانون نظام وظيفه عمومي تصويب شده و تا يکي دو ماه ديگه به صحن علني مجلس مي رسه. بنابراين بهترين فضا براي اصلاح به وجود آمده است. يک نامه اعتراض آميز که البته به صورت مستدل و منصفانه نگاشته شده در سايت پرشن پتيشن قرار دارد که هدف آن کاهش مدت خدمت سربازي به يک سال و چند اصلاح ديگر است. از همه دوستان خواهش مي کنيم که اين نامه را امضاء کنند. لازم به ذکر است که اين اقدام به هيچ جناح سياسي وابسته نيست و صرفا از سوي عده اي از جوانان مديريت مي شود و هيچ هدفي فراتر از اصلاح قانون سربازي ندارد.

    از همه جواناني که سربازي رفته اند و رنج طولاني بودن مدت خدمت را چشيده اند خواهش مي کنيم که اين نامه را امضاء کنند.

    همچنين از همه خواهران محترم و کساني که معافيت گرفته اند نيز درخواست داريم اين نامه را امضاء کنند.

    ان شاء الله همه دوستان اين نامه را لينک بدهند و البته اگر مرحمت کنند و به آن پستي اختصاص دهند بيشتر ممنون خواهيم بود.

    http://www.persianpetition.com/Sign.aspx?id=1593af41-ef30-4233-898a-a851b11f6577

    يا

    http://sarbazyy.blogfa.com/

    ايمان، صبوري در سختي و گرفتاري است و شکرگزاري در آسايش و نعمت.امام علي(ع

    سلام دوست عزيز

    ما كه فهميديم اون پاراگراف اولي تيكه رو به ما پروندي!!! ولي به دل نگير من كه حرف بدي نزدم! اينقدر زودرنج نباش.پراگرافهاي ديگه هم هركدوم در مورد يك چيزي بود و خلاصه كلي جور وا چور و حتي سياسي.بابا يكمي خونسرد باش و صبور.همه جاي دنيا مشكلاتي هست ولي متاسفانه در مملكت ما بيشتره و بايد با صبر و حوصله حلش كرد.انشاا... دوقرن ديگه درست ميشه!!!