سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آقای کاندیدا

یکشنبه 92/3/5 1:51 عصر| | نظر


سلام آقای شهردار

باز هم من هستم و نامه ای به شما که شهردار دیروز هستید و کاندیدای ریاست جمهور امروز .

آقای کاندیدا ! نمیدانم امروزت را ببینم که با مناعت طبع و افتادگی رفتار کردی و در مراسم افتتاح پروژه عمرانی شرکت نکردی ؟ و یا دیروزت را ببینم که برای رسیدن به امروزت ، بیشتر از 7000 خانه و خوانوار را آواره کردی ؟

 خبرت هست که راجب حضور نداشتنت هنگام افتتاح چه ها میگویند ؟ میگویند آقای کاندیدا ، میخواستند پول تبلیغاتشان از راه حلال باشد نه مال مردم و شهرداری و غیره . راستی  زن همسایه که بعد از فشار های روحی از پول کمی که بهش دادند برای تملک خانه ها ، بیماری سرطانش عود کرد و یا آن یکی که بینایی اش را از دست داد هم مهر تاییدی هستند بر حلال بودن خیلی از این پول ها . حمدلله .

آقای کاندیدا ، خیلی خودمانی دارم با شما صحبت میکنم . میدانم که ظرفیت شما که زمانی فرمانده جنگ بوده اید ، بیشتر از اینهاست که بخواهد به خودتان یا اطرافیانتان گران بیاید این ها . بگذارید به پای درد دل نماینده یک سری آدم آواره که فدایی یک پروژه ملی ( یا همان پروژه ی جاده ی ریاست جمهوری ) شدند .

مدتیست که رسانه ها مزین به نام نامیه شما شده است . خوشحالیم که پیشرفت روز افزون شما را میبینیم . مدتیست که دارم بالا و پایین میکنم همه ی عملکرد های هر 8 کاندیدای ریاست جمهوری را . اما هر دفعه که به نام شما میرسم ناخودآگاه یاد پروژه تان می افتم . یاد آن نامه ای که خطاب به شما نوشتم و پاسخی نگرفتم . یاد آدم هایی که از مطرح شدنه نامه ی من در سایتشان ترسیدند . مگر شما ترس دارید ؟ یاد مرضیه خانم که بی خانمان شد و دیگر نمیتواند ببیند و دیگر صدای روضه ی حضرت عباس از خانه اش نمی آید . یاد خانم نایبی که سرطانش اود کرد. یاد مادرم . یاد پدرم . .... آقای کاندیدا این ها هر وقت شما و پروژه تان را در رسانه ها میبینند اشک میریزند . اگر غلط نکنم اینها اشک شوق از دست دادنه سرمایه و آرامششان است .

یاد این ها که می افتم ، با خودم میگویم کسی که برایش رضایت 7000 خانوار مهم نبود و حتی به یک نامه ی من هم پاسخی نداد و اطرافیانی دارد که تمام تلاششان فقط حفظ موقعیت خودشان در مقابل شما است ، چطور فردا میخواهد ریاست جمهوری مملکت من را خالصانه به عهده بگیرد ؟ آیا فردا هم اگر قرار باشد آبادانی انجام دهد ، باز پدرها و مادرهای امثال من باید خانه خراب شوند  ؟ آیا باز هم نامه ها بی جواب می ماند ؟

شما که از حضور در مراسم افتتاحیه امتناع کردید برای رضای خدا ، پس چرا همه جا میشنویم که از جبهه رفتنه شما میگویند ؟

رضایت خدا مگر شرطی شده است ؟

یادش به خیر بابابزرگ خدا بیامرز من آن سال ها میگفت دوست دارد به شما رای بدهد چون رییس جمهور باید خوش سیما و خوش تیپ باشد . مردم ما به همین صداقت و صافی دارند به شما نگاه میکنند . از خدا میخواهم که در آینده در هر مقام و جایگاهی قرار گرفتید شما هم به همین صداقت و پاکی و دلسوزی به این مردم ساده دل خدمت کنید .

امیدوارم پروژه هایی که به قیمت آواره شدن و از بین رفتن سلامتی خیلی ها تمام شد ، حداقل موجب خیر باشد برای این مملکت و مردمی که هم از خارجی ها چوب تحریم میخورند هم از داخلی ها چوب تحمل و صبرشان .

فردا صبح که بیدار شدید و جایگاه خود را بالاتر از الانتان دیدید ، قدر این مردم را بدانید و فراموش نکنید که چه بهایی بابت جایگاهتان پرداخت کرده اند .


http://benoor.parsiblog.com/Posts/35/%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87+%D8%A7%D9%8A+%D8%A8%D9%87+%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1+%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/