سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ولایت عشق

شنبه 91/2/23 2:14 عصر| | نظر

بسم الله النور

 

 گفتند از علی بگو... برایشان گفتم  : علی را جز عدل نبینم . گفتند : علی اگر عدل داشت که این نبود وضعیت حال و روزمان . گفتم علی عدل را به پا کرد و دشمنان علی طاقت عدلش را نداشتند . . . گفتند علی زبانش برنده بود . گفتم : علی کلامش حق بود و حق میبُبرد هر چه ناحق باشد . ... گفتند و گفتم  .... اما ... من نمیگویم دگر گفتن بس است / گفتن اما هیچ نشنفتن بس است .... اینان نمیخواهند بشنوند . نمیخواهند حق را ببینند . علی را به سخره میگیرند تا پنهان کنند عدلش را . تا نشنوند قرآن ناطق را . این ها هم سفره ی قوم بنی اسرائیل اند و بی نمکیه  لقمه هایشان یک طعم دارد .

 

علی بی کسو کار نیست که حرمتش را بشکنند و بخواهند نامش را از صفحه ی روز گار پاک کنند . علی پادشاه عرش اعلاست . علی همسر فاطمه زهراست . علی پدر حسنین است . علی .... علی غیرت الله است .  مگر میشود علی با سخنه خوردبچه ها خانه نشین شود ؟ غیرت الله اگر سکوت هم میکند به فرمان خداست . سکوتش هم کم از جهادش نیست . علی را چه میفهمند آنان که حرمت عاشورا را میشکنند ؟ آنان که از اعراب جاهلیت هم پست تر هستند . در جاهلیت هم محرم ماه حرام بود حتی . ... علی ولایته من و تو را دارد در غیبت مولایمان . من و تو را چه شده است که خود را برتر از مولایمان میبینیم این روزها ؟

 

چه شده است که حسین بن علی ، عباس و مالک همه جمع امده اند .چه شده است که حسین بن علی به قمر بنی هاشم اشاره میکند که بپرس اینان با علی چه کردند ؟ و من زبانم قاصر میشود در پاسخ به فرزند علی بن ابی طالب .....

 

راستی ما با علی چه کردیم ؟

 

  مرغ ملکوت